Mesajınızı Gönderin
Sık Sorulan Sorular
Aradığım ürün stokta yok. Ne yapabilirim?
Stokta olmayan ürünler için bize sales@iosphere.com.tr adresinden veya (216) 469 74 50 numaralı telefonumuzdan ulaşarak sipariş geçebilirsiniz.Havale ile alım yaptım. Ancak onay bilgisi gelmedi. Siparişim işleme alındı mı?
Havale ile alımlarınızda havale dekontunuzu tarafımıza iletmeniz, siparişinizin işleme alınması için yeterlidir. Havalenizi biz de takip ederek size siparişinizin durumu hakkında bilgi verebiliriz. Havale tarafımıza ulaşarak siparişiniz onaylandığında, sistemden otomatik olarak bir sipariş onay emaili gönderilmektedir. Aynı şekilde kargo takip bilgisi vb. durumlarda sistemden gelecek otomatik emailler ile bilgilendirileceksiniz.Firmanızın banka hesap bilgilerine nereden ulaşabilirim?
Başarı Mühendislik banka hesap bilgilerine, web sayfamızın alt bölümünde bulunan Müşteri Hizmetleri bölümünden ulaşabilirsiniz. Banka hesap bilgilerine hemen ulaşmak için tıklayınız.